Forum Warhammer Sesje Strona Główna Warhammer Sesje
NASZE SESJE WARHAMMERA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ulthan High Mage [ Elfi Arcymag ]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Sesje Strona Główna -> Sesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 22:10, 02 Sty 2007    Temat postu: Ulthan High Mage [ Elfi Arcymag ]

Fabułę wszyscy znają lub coś tam wiedzą. Rozpiskę stworzyłem na podstawie battla.

WS +15%
BS +15%
S +5%
T +15%
Ag +20%
Int +40%
Wp +40%
Fel +20%

A -
W +6
SB -
TB -
M -
Mag +5
Ip -
fp -

Skills : Academic Knowledge (Magic) , Academic Knowledge (dowolne cztery), Chaneling, Charm, Intimidate, Common Knoledge (dowolne cztery), Magical Sense, Read/Write, Speak Arcane Language (Magick), Speak Arcane Language (Arcane Elf), Speak Language (dowolne pięć)

Talents: Meditation, Hardy, Lesser Magic (dowolne 6), Qhaysh Mastery, Spell master, Arcane Lore Spell (any)


Qhaysh Mastery: Mag potrafi władać wszystkimi wiatrami by osiągnąć efekt wybranego czaru. Kiedy istnieje szansa na klątwę Tzzencha jej manifestacja jest redukowana o jeden. Czyli jeśli ktoś wyrzuci trzy takie same wyniki na kościach będzie to traktowane jako dublet po udanym teście siły woli. Kiedy używa się talentu Dark Magic Qhaysh Mastery nie działa.

Spell Master : Elfi Wysoki mag kiedy splata otrzymuje premię +1 do testów poziomu mocy/casting number.

Arcane Lore Spell (any): Za każde 200 punktów doświadczenia Elfi wysoki mag może nauczyć się jednego dowolnego zaklęcia ze wszystkich ośmiu tradycji bez względu na poziom mocy



Istnieje też alternatywa dla tych co totalnie odjechali w drugą stronę. W sumie może istnieć osoba która włada obiema szkołami ale w sumie wygląda to tak że jakiś arcymag Elfi tak bardzo chciał być potężny że zmienił styl uprawiania magi na True Dhar. I nie chce wracać do poprzedniej szkoły bo uważa ją za słabą.

Różnice między magami. Klasa Wejściowa Arcymag dla High Elf Mage a dla Tej klasy albo Arcymag albo końcowa klasa z Tome of Coruption dla maga (potem podam).

Kolejne różnice:
Język demoni arcane zamiast elfiego,

Dhar Mastery : Mag podczas udanego testu splatania dubluje wartość charakterystykę swojej magi (by dodać do testu poziomu mocy). Jeśli jakiś czar zależny jest od poziomu magi to ta też się dubluje.Ale kiedy pojawi się klątwa Tzzencha liczone jest to jeden stopień w górę. Czyli dublet jako trzy i trzy jako cztery. Za każdym razem używać trzeba talentu dark magick i zamiast jednej dodatkowej kości rzucać dwiema.


True Dhar Spells:

Sfera Pochłaniania
Poziom Mocy 34
Czas Puszczenia: 1 pełna runda
Składniki: (musi być puszczony przy użyciu Dhar Mastery )
Efekt:
Mag tworzy nad swoją głową idealną czarną kulę energii. Kula ta pochłania magiczną energię z okolicy. Kula mieści w sobie energię zasysającą wszystkie wiatry magi do swojego wnętrza. Kiedy czarodziej znajdujący się w odległości 36 metrów od sfery i bliżej, puści dowolny czar jest on automatycznie zasysany do sfery i traktowany jest jak by nie wyszedł test poziomu mocy. W sferze znajduje się ilość punktów równa podwojonej ilości magi czarodzieja puszczającego ten czar. Kiedy inny czarodziej puszcza zaklęcie z puli punktów w sferze zabierane jest tyle by czar ten nie wyszedł.
Np
Stefan puszcza czar i znajduje się w polu działania "sfery pochłaniania"(puszczonej przez maga o magi równej 6), czar jaki wybrał to "Disspel Mortal" o poziomie mocy 30. Decyduje się na rzut 4 kostkami oraz na splatanie. Co za fart wyrzucił 9,10,8,3(1 dark magic) +5 splatanie co jest równe 35. Lecz "sfera pochłaniania zabiera odejmuje 6 punktów od testu poziomu mocy i czar nie udaje się. W "sferze pochłaniania" znajduje się jeszcze 6 negatywnych punktów które wpływają na wynik kolejnych testów poziomów mocy.
Czarodziej puszczający ten czar nie cierpi z jego powodów. Klątwa Tzeencha liczona jest normalnie. Sfera Pochłaniania trwa jedną minutę na poziom magi czarodzieja i wielokrotne puszczenie tego czaru kumuluje się.



Strefa Niestabilności
Poziom Mocy 36
Czas Puszczenia: Dwie pełne rundy
Składniki: (musi być puszczony przy użyciu Dhar Mastery )
Efekt:
Mag kondensuje na obszarze 10 metrów na poziom magi czarodzieja wszystkie wiatry aethyru. Taka ilość i brak obiegu wiatrów magi powoduje silne zaburzenia równowagi rzeczywistości. Każdy mag puszczający czar w strefie niestabilności musi natychmiast wyrzucić w tabeli manifestacji chaosu w zależności ilu kości użył. Jeśli użył jednej kości traktowane jest to jak pomniejsza manifestacja jeśli pięciu liczone jest to jak dwie katastrofalne. Czas trwania czaru to jedna runda na poziom magi czarodzieja. Jedyny sposób na rozproszenie tego czaru bez konsekwencji to puszczenie sfery pochłaniania.



Nova Dharu
Poziom Mocy 44
Czas Puszczenia: Dwie pełne rundy
Składniki: (musi być puszczony przy użyciu Dhar Mastery )
Efekt:
Od maga bucha nova czarnego wiatru która dewastuje wszystko w okolicy.
Wszyscy w promieniu 10 metrów na poziom magi czarodzieja otrzymują obrażenia równe poziomowi magi rzucającego które nie są w żaden sposób redukowane przez zbroję czy wytrzymałość. Jeśli cel który jest w zasięgu czaru posiada charakterystykę magi równą jeden i więcej to ilość ta dodawana jest do obrażeń. Udany bardzo trudny (-30%) test wytrzymałości redukuje odniesione obrażenia o połowę.


Qhaysh Spells

Qhaysh Spell Vortex
Poziom Mocy: 51
Czas Puszczenia: 2 pełne rundy
Składniki: Magiczny przedmiot +5
Efekt:
Mag tworzy kilkunastometrowy wir magi unicestwiający magię oraz niszczący istoty z innych sfer. Mag tworzy wir w odległości nie dalszej niż 12 metrów od siebie. Każda istota będąca w promieniu 10 metrów na poziom magi czarującego nie może puścić żadnego czaru. Przedmioty magiczne zostają pernamentnie pozbawione swojej mocy. Każda istota będąca z innej sfery (demony, nieumarli). Zostaje natychmiastowo wessana do pustki chaosu. Wir magi trwa jedną rundę na poziom magi czarodzieja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez horned dnia Śro 22:19, 28 Mar 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vranz
Warcaster



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekielna Otchłań

PostWysłany: Śro 13:44, 03 Sty 2007    Temat postu:

Czy ja dobrze rozumiem: Dhar mastery - oprócz negatywnych skutków przy tym mnożeniu, puszczam czar z magią 5 bazowo, która jest mnożona do wartości 10, czyli powiedzmy leci 10 pocisków??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 20:25, 03 Sty 2007    Temat postu:

Dokładnie.. a kiedy puszczasz zbroje eteru masz +10 pancerza. Tylko że rzucasz minimalnie trzema kostkami. Wystarczy że masz dublet i masz już poważną manifestacje chaosu.

A kiedy puszczasz potężny czar to rzucasz kilkoma kostkami +2 to już totalnie nie jest wesoło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rajter
Lewa Ręka Admina



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Somewhere in the Twisting Nether

PostWysłany: Czw 1:29, 04 Sty 2007    Temat postu:

Vranz napisał:
Czy ja dobrze rozumiem: Dhar mastery - oprócz negatywnych skutków przy tym mnożeniu, puszczam czar z magią 5 bazowo, która jest mnożona do wartości 10, czyli powiedzmy leci 10 pocisków??

Już widzę te iskierki w oczach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 11:22, 04 Sty 2007    Temat postu:

Rajter napisał:
Vranz napisał:
Czy ja dobrze rozumiem: Dhar mastery - oprócz negatywnych skutków przy tym mnożeniu, puszczam czar z magią 5 bazowo, która jest mnożona do wartości 10, czyli powiedzmy leci 10 pocisków??

Już widzę te iskierki w oczach...


A ja widzę samobójstwa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 0:43, 21 Lut 2007    Temat postu:

Nowe czary doszły ...

Koszt każdego to zaledwie 250 expa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rajter
Lewa Ręka Admina



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Somewhere in the Twisting Nether

PostWysłany: Śro 0:49, 21 Lut 2007    Temat postu:

zuo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vranz
Warcaster



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekielna Otchłań

PostWysłany: Śro 15:58, 21 Lut 2007    Temat postu:

Słodko...
Jest czym zabijać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Sesje Strona Główna -> Sesje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin