|
Warhammer Sesje NASZE SESJE WARHAMMERA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:19, 16 Mar 2007 Temat postu: Streszczenia sesji [Kampania I] |
|
|
Sesja I
1- Podróż Wergiliusza z nauczycielem
2- Wędrówka Bianki do oddziałów imperium
3- Atak orków na Wergilusza i mistrza
4- Od ciężkich ran umiera nauczyciel Wergiliusza
5- Phentynperielrusza na ratunek i ratuje Wergilusza wraz z dopiero co poznaną kapłanką bogini miłosierdzia
6- Czarny rycerz z kłem szaleństwa
7 -Kapłanka leczy rany dopiero co poznających się towarzyszy..
8- Wraz z oddziałem elfów pod dowództwem Phentynperiela.Wergiliusz [Kapłanka], docierają do małej mieściny zamieszkanej przez Halflingi.
9- żądni pieniądza i przygody Wiliam Hotpot oraz jego ciocią Lidią ruszają wraz z nimi dołączyć do oddziałów wypierających zielonoskórych zmłodych ziem imperium.
10- Wergiliusz, [Kapłanka], Wiliam i Lidia docierają na front... spotykając Biankę
11- Walki trwają i zdają się być wyrównane
12- Wergliusz uczy się od elfów matematyki, Bianka dyskutuje z krasnoludami, [Kapłanka] czyni swoją posługę a niziołki zbijają fortunę na gotowaniu.
13- Zwiady goblinów na terenie obozu
14- Brawurowa szarża Bianki i pokonanie 15 goblinów
15- nadchodzi noc... pora wyruszać na zwiad
16- odnalezienie martwego czarnego rycerza
17- podziemna hodowla troli w pobliskich górach
18- pojawienie się rycerki chaosu i spaczenie oddziałów zielonoskórych
19- spryne otrucie przez zupę Wiliama Hotpota
20- Obóz wroga zwija się w agonii po dolaniu zupy do jednostek żywieniowych
21- wielka bitwa
22- osłabione wojska zielonoskórych wycofują sie na złe ziemie
23- na placu boju zostaje Energa pozostawiająca Kieł szaleństwa
24- Wergiliusz podnosi czarne ostrze i obiecuje zanieść je w bezpieczne miejsce
25- W tle zachodzącego słońca formuje się pierwotna drużyna..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez horned dnia Czw 14:47, 29 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:20, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja II
1- Zniknięcie dwóch niziołków podczas wymijania oddziału wojskowego na trakcie
2- Zabłądzenie w lesie
3- Wergiliusz, Bianka i [kapłanka] zaatakowani przez nocne gobliny
4- Ucieczka rannej trójki bohaterów i poszukiwanie pomocy
5- Przybycie do opuszczonej wioski opanowanej (jak się okazuje w złym momencie) przez ogromne pająki
6- pierwsze użycie Kła Szaleństwa i ucieczka z wioski
7- natrafienie na jezioro i rozmowa żeńskiej części drużyny z Panią Jeziora
8- odpoczynek
9- drużyna zmierza w stronę gór i szuka przejścia na drugą stronę
10- wejście do groty, która ma być przejściem
11- napotkanie Skavena Snyrdlaka (o dziwo w miarę przyjazny) i układ: uwolnienie dusz i oddanie paru przedmiotów w zamian za ubicie "zombie"
12- zejście do niższych warstw kompleksu
13- walka z nieumarłą mantikorą i opętanie Wergiliusza przez demona Slaanesha (chwilowe)
14- starcie z oddziałem wrogich Skavenów i ucieczka do wyższych warstw
15- dopełnienie transakcji ze Skavenem
16- wyjście z podziemi i zdanie sobie sprawy, że całe podgórze było iluzją
17- dalsza podróż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:21, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja III
1- Dotarcie na ziemie zmarłych
2- Drużyna napotyka samotną, aczkolwiek zaludnioną karczmę
3- Drużyna wraz ze świeżo poznanymi ludźmi wyrusza w stronę miasta poprzez pola zamieszkane przez zombie
4- Wyminięcie i krótka konfrontacja słowna wieśniaków i córki von Carsteina
5- Dotarcie do miasta i wyrżnięcie wieśniaków przez strażników
6- Zwiedzanie miasta i napotkanie przez Biankę dawnego znajomego
7- Zdobywanie informacji na temat władcy
8- Umowa na audiencję z von Carsteinem
9- Rozmowa z von Carsteinem i umowa (on pilnuje Kła Szaleństwa, drużyna zabiera stąd jego ludzką córkę)
10- Ucieczka z miasta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:21, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja IV
1- Bianka, [kapłanka], Wergiliusz i córka von Carsteina docierają do przydrożnej karczmy, gdzie napotykają dwa znajome niziołki
2- [kapłanka] zabiera ze sobą Carsteinówę i odjeżdżają by założyć świątynię Shallyi, zgodnie z obietnicą
3- Pozostała czwórka nocuje w karczmie
4- Wioska zostaje napadnięta przez oddziały zielonoskórych w poszukiwaniu niewolników
5- Bohaterowie dostają się do niewoli
6- Część niewolników razem z bohaterami zostaje wykupiona przez jaszczuroludzi
7- Zejście do podziemi
8- Walka z podstarzałym i schorowanym jaszczuroludziem w "poczekalni"
9- Przekwaterowanie do nowej celi (mieszkalnej)
10- Rozmowa z miejscowym gremlinem
11- Zapełnianie sobie wolnego czasu ("Moje małe oko widzi.." itd)
12- Willy Hotpot przebija się przez podłogę i wywołuje zamieszanie w zbrojowni piętro niżej
13- Walka z kilkoma jaszczuroludźmi
14- Pozbywanie się śladów walki i "fatalne plasterki"
15- Zlecenie wybicia pewnego klanu jaszczurów przez pracodawcę bohaterów
16- Samobójcza misja wybijania jaszczurów (pierwsze podejście)
17- "Taktyczny odwrót"
18- Podejście drugie do wybicia wrogiego klanu - udane
19- Awans w społeczności jaszczuroludzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:22, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja V
1- Przeprowadzka do nowej kwatery
2- Długie i spokojne życie głęboko pod ziemią
3- Labolatorium Wergiliusza rozrasta się
4- Bianka poznaje zwyczaje jaszczurów
5- Wezwanie pana Klanu na rozmowę
6- Zapoznanie się i nauka magii cienia od Wergilisza
7- Pokazanie wyroczni o wojowniku pokonującym bestie i wysłanie Wergiliusza i Bianki do czerwonej groty.
8- czerwona grota źródłem problemów jaszczuroludzi
9- Krasnoludy Chaosu i ich interesy w tej parti podziemi
10- Walka z oddziałem krasnoludów
11- ranni i wyczerpani znajdują przeklęty miecz
12- Kuszenie demona sierżant Bianki
13- dotarcie do właściwej czerwonej groty
14- Wergiliusz chowa się po ujrzeniu smoka
15- Brawurowa i samotna walka Bianki z Czerwonym Smokiem
16- Poknonanie starożytnego jaszczura
17- "ręka w kieszeń, ząb do plecaka , skóra na plecy a oczy do słoika.."
18- 100% wykożystanie ciała martwego smoka
19- Bianka i piromiania
20- Powrót do miasta jaszczurów
21- Kolejny awans społeczny
22- Spełnienie wyroczni i dalsze życie w bezkresnych ciemnościach grot..
23- dalsza nauka Wergiliusza i prace nad tkankami smoka
24- Bianka wykówa zbroje z łusek smoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:22, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja VI
1- Kibeth spotyka Hansa i Hermanna - dwóch złodziei z Altdorfu - razem umawiają się na wspólne włamanie do domu jednego z szejków.
2- Morskie elfy proszą Kibetha, który wcześniej z nimi pływał na statku, o opiekę nad Wegiliuszem.
3- Wergiliusz od razu "ze szlaku" rusza na akcję włamaniową wraz z Kibethem, Hansem i Hermanem.
4- Ogłuszanie ludzi w okradanym domu(w tym córki króla miasta), przebieranki.
5- Wmieszanie się w tłum gości, poznanie króla miasta Al-Haikk: Al-Jakiza.
6- Skradzenie wielu skarbów, w tym magicznej lampy. Napotkanie w drodze powrotnej Helizy i jej szajki złodziejskiej.
7- Powrót do domu, pierwsze przyzwanie dżina. Kibeth pyta się o rodzinę.
8- Kolejne włamanie, kolejne przebieranie. Spotkanie króla Al-Jaziza
9-Zakupy w Al-Haikk, napotkanie Helizy, kradzież sakiewki Kibetha, ale zyskanie wytrychów.
10- Powrót do domu, zastanie złodziei przy powrocie.
11- Pogoń za złodziejami, dorwanie dwóch złodziei. Jednego łapie Wergiliusz, zaś drugiego łapię Kibeth i kupiec. Pamiętna rozmowa o złodzieju, który przebiegł tu 10 minut temu i bolących rękach.
12- Powrót do ogołoconego domu, dowiedzenie się o śmierci Hansa.
13- Rozmowa Wergiliusza, Kibetha i Hermana o życiu, śmierci, Altdorfie i Hansie.
14- Wyruszenie na włamanie po to by pomścić Hansa oraz odrobić straty finansowe.
15- Spotkanie się z Al-Jazizem, wymiana usług. On pomożę dorwać złodziejki, zaś Kibeth urządzi przyjęcie na kilkaset osób. Kibeth zgadza się.
16- Napięta rozmowa pomiędzy Kibethem, a Heliza (która okazuje się być córką jednego z szejków)
17- Powrót do domu z małym łupem.
18- Poproszenie dżina o zrobienie wielkiego przyjęcia dla kilkuset osób. Nieopatrzne życzenie o cierpienie dla Helizy.
19- Stworzenie najlepszego pałacu w całym Al-Haikk, służebnice są piękniejszymi kobietami, niż najładniejsze w Mieście Złodziei.(tak naprawdę to demony Slaanesha)
20- Przybycie licznych gości. Impreza.
21- Nastaję ranek, pałac się rozpływa.
22- Następnego dnia ludzie przychodzą szukać pałacu, którego nie ma. Spotykają tylko zwykłego rybaka (Kibeth), który opowiada, historię, że od czasu do czasu pojawia się człowiek, który wyprawia wielkie przyjęcie, a potem znika, zostawiając ludzi w zadumie.
23- Herold ogłasza wielką nagrodę dla człowieka, który uleczy Helizę z trądu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:22, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja VII
1- Po którymś z powrotów z miasta okazuje się, że Herman został porwany przez ludzi Helizy
2- Wergiliusz i Kibeth ruszają na odsiecz - sprytny plan udawania medyków z północy okazuje się niewypałem, gdy Kibeth ot tak sobie pokazuje list z żądaniem okupu za Hermana strażnikom - ogłuszony Wergiliusz trafia do lochu, Kibeth spier... ucieka
3- Kibeth zostaje zaatakowany przez straż pałacową wysłaną przez Sułtana, ale ratuje się Dżinnem, tymczasem Wergiliusz budzi się w celi
4- Dżinn przenosi Kibetha na dach pałacu, Wergiliusz wydostaje się z celi
5- Kibeth i Wergiliusz spotykają się w podziemiach pałacu, tuż przed salą tortur, gdzie dogorywa Herman
6- Wybicie strażników, oswobodzenie Hermana, uleczenie go przy pomocy Dżinna i ucieczka
7- Cała trójka ucieka z Al Haik na wschód
8- Przy odpoczynku na pustyni (namiot pełen jedzenia i picia był oczywiście sprawką Dżinna) okazuje się, że dywan zabrany z Al-Haik umie latać
9- Przejeżdżka dywanem ala RollerCoaster do stóp wieży Zandri
10- Kibeth otiwera zamek topiący wszelkie wytrychy i pseudoklucze... pazurami
11- Zwiedzanie prawie kilometrowej wieży, Wergiliusz uruchamia system komunikacyjny, porozumienie z Ulthuanem i ważniejszą warownią krasnoludzką
12- Delegacje elfów i krasnoludów przybywają do wieży - chojne dary dla Wergiliusza i Kibetha
13- Kibeth odpoczywa i jakoś żyje, tymczasem Herman i Wergiliusz korzystają z miejscowej biblioteki. Herman uczniem Wergiliusza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:23, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja VIII
1- do stóp wieży przybywa strudzony karawaniarz Quazim
2- drużyna zgadza się go ugościć na pewien czas
3- Wergiliusz po wielu przemyśleniach, pierwszy raz korzysta z pomocy Dżinna (nieśmiertelność)
4- Quazim zaczyna prowadzić dziwne notatki obserwując drużynę na dodatek w języku mrocznych elfów
5- Quazim staje się podejrzanym szpiegostwa, dowiaduje się o tym rownież Ulthuan
6- Quazim w stanie podejrzenia i obserwacji
7- chwilowe uśpenie czujności i kradzież lampy Kibetha
8- Kibeth wpada w szał i demoluje część wieży, znajduje lampę i sytuacja wraca do normy
9- dalsze oblegania Quazima męczącymi pytaniami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:23, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja IX
1- Wergiliusz otrzymuje wiadomość, że Bianka ma się pojawić w Miragliano
2- Cała czwórka dostaje się za pomocą dywanu do Tobaro
3- Kibeth podrywa miejscowe panny, gwałci jedną z nich, tymczasem Quazim, znany już jako Nallyn podpala stodołę
4- Drużyna postanawia ruszyć do Miraglioano na piechotę poprzez bagna
5- Wycieczka przez bagna okazuje się być kiepskim pomysłem: Herman zostaje zjedzony przez bagiennego węża, podobnie jak Nallyn, który został wypluty i zmutowany
6- Pod wpływem ataku zmutowanego węża bagiennego, drużyna ucieka na dywanie ponad bagnami przyjmując jednocześnie bełty wystrzelone przez oddział Skavenów stacjonujący na bagnach
7- Poranieni bohaterowie zatrzymują się na plaży przed Miragliano - Kibeth prosi Dżinna o wskrzeszenie Hermana
8- Na horyzoncie, od strony bagien ktoś nadchodzi....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:23, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja X
1- Nallyn gdzieś znika, gdy okazuje się, że postać która nadchodzi, to Bianka
2- Rozmowy integracyjne i wycieczka po porcie
3- Kibeth zaczyna się spełniać artystycznie
4- Rozmowa z morskimi elfami i zaciągnięcie się na elfi statek-wyspę
5- Zachaczenie po drodze o Al-Haik
6- konfrontacja Kibetha ze zmutowaną córką szejka i jej bandą
7- Bianka zabija strażników, ucieczka na statek
8- Wycieczka na Ulthuan
9- Kibeth pobiera nauki rysowania, Wergiliusz uczy się arkan magii, Bianka ćwiczy szermierkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:23, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XI
1- Drużyna zaciąga się na elfią wojnę w Lustrii
2- w trakcie rejsu, statek mało co nie wpada na Nallyna, elfy wciągają go na pokład, jawne jest jego domniemane pochodzenie
3- sparring Bianka vs Nallyn
4- dopłynięcie do brzegów Lustrii
5- atak skrótybójców na statek i odparcie owego ataku
6- misja: wybadać stan przeciwnika, jego liczebność itd
7- Bianka zostaje z innym oddziałem, tymczasem Kibeth, Nallyn i Wergiliusz idą na zwiad
8- napotkanie przywódczyni oddziałów Drucchi stacjonujących w Lustrii, która przyzywa demona, by zajął się intruzami (w innej części dżungli)
9- Kibeth rozmawia z przywódczynią Drucchi i po czym rozkazuje Dżinnowi ją zabić
10- powrót na brzeg i konfrontacja poglądów i rozkazów z dowódcą oddziału, przy jednoczesnym ostrzale Drucchi ze strony lasu, nieudana próba porozumienia się z jaszczurami
11- wycofanie się elfich wojsk i powrót na statek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:24, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XII
1- Druzyna deklaruje się na wyprawę badawczą w dżunglę
2- Podróż rzeką w głąb kontynentu
3- Dotarcie do tajemniczych zabudowań i konfrontacja z miejscowym jaszczurem
4- Podziwianie zabudowań i zasadzka ze strony jaszczurów oraz udowodnienie im swojej wartości bojowej
5- atak demonów, które unicestwiają kilka jaszczurów - drużyna zdążyła się ukryć
6- rozmowa na temat wydarzeń okazuje się zbyt głośna, pojawia się bardzo duży, bardzo zły demon Khorne'a....
7- któremu Bianka ścina głowę
8- pojawiają się pomniejsze demony, które też dostają w ciry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:24, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XIII
1- Otrzęsienie i pozbieranie się po walce z demonem Khorna
2- Tajemnicze zniknięcie Nallyna
3- Zwiedzanie ruin miasta
4- Podróż szlakiem prastarych
5- Droga przez dżungle
6- Natrafienie na zrujnowane budowle przy drodze
7- Ślady dawnej cywilizacji
8- Podróż w stronę wielkiej piramidy
9- Znalezienie dziwnego urządzenia (bransoleta)
10- Badanie znaleziska
11- Dotarcie do samotnej złotej piramidy
12- Spotkanie "Boga"
13- Głęboka rozmowa na dręczące drużynę pytania
14- Kibeth dowiaduje się czegoś więcej o swojej klątwie
15- Wyjście z piramidy z jeszcze większym zakłopotaniem
16- Poszukiwania rośliny (pałki wodnej) z wytycznymi od "Boga"
17- Odnalezienie poszukiwanej rośliny
18- Kibeth rozmawia z manifestacją Slanesha
19- Ten oczyszcza go z mutacji
20- Uradowny Kibeth poprzysięga głoszenie jego wartości
21- Pojawienie się mrocznych elfów
22- "Bóg" (mage-priest) wypędza "gości"
23- Powrót do okrętu matki pod eskortą jaszczuroludzi z Lustri
24- Rozmowy o przyjemności i miłości Kibetha i Bianki
25- Wergiliusz w tajemnicy tworzy chowańca z małą pomocą "przyjaciela"
26- Powrót na Ulthan i odpoczynek po wojnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:24, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XIV
1- Dopłynięcie z Ulthanu do portu Marienburga
2- Wergilusz Kibeth i Sierżant Bianka rozglądają się po porcie
3- Bianka wyrusza na zachód w stronę Middenheim
4- Kibeth i Wergilisz napotykają Eryka Glopfera (oprowadzacza)
5- Eryk oprowadza po mieście portowym
6- Spotkanie Nathaniela podczas bójki na ulicy
7- Pomoc w zadymie i uratowanie biedaka
8- Nathaniel traci list który powierzył mu Erik Von Stormbaum
9- Razem udają się do karczmy "Żądło i Miód Mądrości"
10- Kibeth popełnia gafe i zagaduje do Wergiliusza per Wergiliusz a nie tak jak się umówili Thomas Helsinger
11- Ich prawdziwe imiona są znane...
12- W karczmie "Żądło i Miód Mądrości" spotykają naukowców
13- Wejście Elizy Glucker i jej obsady
14- Flirt Kibetha i Elizy.. Eliza uspokaja Nathaniela w sprawie problemu z listem
15- Zaraz po wyjściu Elizy Kibeth spotyka Hermana
16- Rozmowa ze starym przyjacielem z Arabii
17- Wergiliusz pomaga Nathanielowi w jego pracy semestralnej z teorii magii
18- wspólna libacja alkoholowa
19- zjawienie się Eryka Von Stormbaum
20- krótka i kulturalna rozmowa z bogatym szlachcicem oznajmiającym swoje plany miłosne wobec Elizy
21- Noc w hotelu przy karczmie "Miód i Żądło Mądrości"
22- Poranek i śniadanie w karczmie..
23- Zakupy na mieście... Kibeth wydaje fortunę na ubrania
24- Spotkanie Elizy u krawca...
25- Zauroczona dama zostawia mu chustę
26- Nathaniel zaczyna martwić się o swojego pracodawce i nauczyciela Eryka Stormbauma.
27- Rozmowa Kibetha z Hermanem o "pieleniu grządek"
28- Udanie się wieczorem do "Jamy"
29- Niesamowite wyniki w kasynie.. szczur pomocnik? Aniołem stróżem?
30- Nathaniel rozbija bank i upija się...
31- Kibeth dowiaduje się że Eryk Stormbaum handluje niewolnikami zakupując ich ze statków przypływających z Arabii oraz Norskii
32- Po wyjściu z kasyna bogatszych o 120 koron towarzyszy atakuje gang pięciu krasnoludów wyposażonych w broń paną..
33- brawura Kibetha i zapobiegliwość Wergiliusza ratuje ich przed śmiercią
34- Ranni biegną do "Żądła i Miodu Mądrości"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:25, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XV
1- Ponowne pojawienie się Nallyna.
2- Rozmowa 'prawdy' z Nallynem.
3- Zwierzenia ochroniarza Eryka, ochroniarz mówi o tym, iż Eryk tak się zdenerwował, że aż "meble latały".
4- Plan Kibetha dotyczący Eryka (zdobycie informacji, włamanie etc.)
5- Nathaniel otrzymuje zaproszenia na kolację do Eryka dla reszty członków drużyny oraz otrzymuje 'opierdol' od swojego mistrza. Po wizycie Nathaniela, Eryk demoluje sprzęty.
6- Droga do elfiego medyka, spotkanie Nathaniela z mafią, ustalenie miejsca i godziny 'oddania' pieniędzy.
7- Wizyta u medyka, scena konfrontacji dwóch mafii (elfiej i krasnoludzkiej).
8- Obmyślenie planu przeciwko mafii. Nallyn otrzymuję płaszcz oraz sztylet od Wergiliusza.
9- Nallyn szpieguje mafię oraz podsłuchuję rozmowę dwóch członków mafii. Niestety nie odnajduje miejsca ich pobytu. W międzyczasie Wergiliusz, Kibeth i Nathaniel udają się na kolację do Eryka.
10- Przybycie na kolację ,po pewnym czasie , Nallyna. Wenezuelska rozmowa, pełna emocji, docinków i insynuacji w której biorą udział: Wergiliusz, Kibeth, Eliza, Elizabeth (kuzynka Eryka), Eryk, Nathaniel, Nallyn.
11- Tańce i rozmowy. Wergiliusz rozmawia z Nathanielem o wiatrach magii i nałogach. Nathaniel zgadza się na odwyk od alkoholu. Kibeth i Eryk rozmawiają o miłości i przyjemności. Nallyn tańczy i rozmawia z Elizabeth, na końcu i tak spędzają noc razem w łózku.
12- Koniec przyjęcia. Wergiliusz z Nallynem wracają do "Żądła i Miodu Mądrości", zaś Kibeth odprowadza Elizę do domu. Po drodzę spotyka Slaanesha i razem idą do Jamy.
13- Po nocce w Jamie okazuje się, że zaczarowana lampa Kibetha zniknęła. Kibeth biegnie po pomoc do Nathaniela, Wergiliusza i Nallyna.
14- Grupa odnajduje osobę, która zabrała lampę - jest to prostytutka Marta z slumsów. Niestety przyzwała dżina i zmutowała. Prócz tego przyzwała demona do swojej obrony. Następuję walka po której Nallyn zabija dziewczynę i zabiera jej lampę.
15-Nallyn nie chce oddać lampy, mówiąc , że jej nie ma. Cała sytuacja wydaję się być oczywista - Nallyn ukradł lampę. Potwierdza to kruk Wergiliusza. Następuję starcie pomiędzy Kibethem a Nallynem. Ten pierwszy zamienia się w bestię i zaczyna masakrować Nallyna. Nallynowo udaję się jakoś przeżyć, jednak Wergiliusz dobija go swoją magią. Ostatecznie Nathaniel odsyła duszę Nallyna z ciała. Kibeth wraca do normalnej formy.
16-Kibeth rozmawia z Slaaneshem o zaistniałej sytuacji. Dowiaduje się, o tym, iż kobieta chciała pomóc sobie (m.in. nie być bita i być bezpieczna). Kibeth ma wyrzuty sumienia. Slaanesh zapewnia, że kobiecie jest teraz lepiej. Dodaje również, że Nallyn sobie poradzi.
17-Dzień później odbywa się pochówek Nallyna oraz Marty. Jednakże, Nallyn okazuje się być żywy! Niestety nie chce powiedzieć jak, mówi tylko, że został uwolniony od swoich poprzednich zobowiązań i teraz jest wolny. Elizabeth oraz Eryk wypowiadają się enigmatycznie o Nallynie.
18-Drużyna powraca do "Żądła i Miodu Mądrości"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:25, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XVI
1- Kolacja w "ŻiMM"
2- Kumulacja niebieskiego wiatru, dosiada się Pani Olga oraz Hugo Wiśniowabaryłka
3- Dziwnym trafem okazuje się, że Pani Olga jest sąsiadką Pana Eryka oraz przyjaciółką Elizy
4- Do stołu dosiada się Herman
5- Rozmowy ogólne: o znajomościach, o włamaniach i "pieleniu grządek", w międzyczasie Wergiliusz "cierpi" z powodu połączenia empatycznego z Tanatosem i jego "potrzebami"
6- Olga wychodzi z kotem, Hugo idzie roznosić depesze po mieście, Wergiliusz podąża za Olgą, Kibeth idzie odwiedzić Elizę.
7- Zakłócenie ciszy nocnej przy udziale krasnoluda, Hugo i paru mieszczan; Kibeth zawodzi w łóżku Elizę (kto by przypuszczał ) i wychodzi nie kończąc; Olga zabiera kota do domu, co ten wykorzystuje; Wergiliusz zakrada się do ogrodu Olgi usiłując przywołać chowańca - ten wraca dopiero po dwóch godzinach
8- Ponowne spotkanie w "ŻiMM", wymiany interesów: Kibeth dostaje plany domu Eryka, Wergiliusz dowiaduje się o ciekawym rytuale
9- Eliza popada w obłęd z powodu Kibetha, wynajmuje mafię, by się nim "zaopiekowała"
10- Kibeth udaje się na ul. Rybią i dostaje śledzia w gazecie
11- Do Kibetha dołącza Olga, dzięki czemu pierwsza konfrontacja z miafią była tylko słowna
12- Odwiedzenie kapitanatu portu, zgarnięcie po drodze Wergiliusza i Hugo
13- Wszyscy trafiają do domu Olgi ku uciesze jej rodziców, którzy gości nie widzieli chyba od paru lat
14- Kolejne rozmowy dotyczące aktualnej sytuacji w mieście i możliwości ucieczki/włamów/itd
15- Olga na chwilę wychodzi, uregulwywuje rachunki drużyny w "ZiMM", odwiedza Elizę, która ją atakuje w przypływie szaleństwa. Olga dobija ją obcasem.
16- Rodzice Olgi postanawiają wysłać ją do Bretonii już tego wieczoru pod opieką Wergiliusza i jej (Olgi) ochroniarzy
17- powrót do planowania działań na noc dzisiejszą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:26, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XVII
1- Drużyna się rozdziela: Kibeth idzie na włam, reszta szykuje się do podróży
2- Wergiliusz zostawia Kibethowi "pomoc" do ucieczki po czym udaje się do portu, gdzie tymczasem...
3- Hugo wykupuje Kibethowi trochę czasu rozmawiając z Erykiem o życiu i śmierci, gdy ten odbiera "przesyłkę"
4- Olga, Hugo i Wergiliusz wskakują na elfi statek i ruszają w drogę (ponowne spotkanie Pentynperiela)
5- Jak się okazało, Tanatos postanowił zafundować nam "wakacje" w Mousillon, mieście uciekinierów
6- Drużyna dociera do paskudnego portu, szukając zakwaterowania, gubią gdzieś Olgę
7- Wizyta w pierwszej lepszej karczmie, która okazuje się najgorszą w mieście (i chyba nie tylko mieście)
8- Tajemniczy nieznajomy kieruje bohaterów w stronę "lepszego" lokalu
9- Wergiliusz i Hugo natrafiają wśród ciemności i pyłu na drzwi owej karczmy, wchodzą
10- Lokal okazuje się być naprawdę zadbany, ale dziwnie cichy
11- Pojawienie się dziwnego właściciela karczmy oraz rzucający się w oczy motyw liczby "8"
12- Tajemnicze zachowanie właściciela, ciekawość Wergiliusza i niepokój Hugo
13- Tajemnicze zniknięcie drzwi wyjściowych i kilkunastodniowa łamigłówka matematyczna
14- Bliscy szaleństwa Wergiliusz i Hugo pomyślnie rozwiązują "problem" po czym wychodzą z karczmy, która okazuje się zrujnowana
15- Rozmowa z "Głosem we mgle" (Tzeentchem), irytacja Hugo i jeszcze większa ciekawość Wergiliusza
16- Dwójka zmęczonych bohaterów spotyka Olgę z bagażami na ulicy, wszyscy razem szukają drogi wyjścia z miasta
17- Cała drużyna rusza w stronę Bordelaux
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:26, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XVIII
1-Wieczorny "poranek" Mortego na ulicy rybiej.
2-Spotkanie Hansa podczas "proszenia" o bezzwrotną pożyczkę
3-Wspólne udanie się do "karczmy"
4-Kurt Grobal szef Hansa i Mortego spotyka ich w karczmie
5-Informuje ich o pojawieniu się "trzeciej siły ogrodniczej"
6- Oraz wyręcza im zlecenie pani Elizy na głowę Kibetha
7- Poszukiwanie persony Kibetha
8- "Kim jest kurwa ten Kibeth??!!"
9- Żądło i Miód Mądrości dostarcza informacji o Bashu Rozenburgu który odpowiada opisowi.
10- Pojawienie się Ashtarte ze krasnoludzką obsadą od Eryka
11- Krótka kłótnia z karczmarką oraz wymiana zdań o inteligencji
12- Profesjonalne podejście do sprawy i zagadanie do Ashtarte
13- Kilkuminutowe ogarnianie się krasnoludów po ich przemowie
14- Ashtarte ewakuuje się do swojego domu by kontynuować naukę
15- Hans i Morte udają się do domu zleceniodawczyni
16- Zastanie martwej pani domu
17- Oportunizm Mortego i szaber pierwszej klasy na jej włościach
18- Strażnicy z elfiej dzielnicy wkraczają do akcji
19- Brawurowe aresztowanie Hansa i Mortego
20- Kurt Grobal wyciąga ich z aresztu i daje ostrą reprymendę
21-Hans i Morte udają się do domu Eryka
22- Dom okradziony!!
23- HAns i Morte niezręcznie pytają o Kibetha
24- Eryk von Stormbaum pod namową NAllyna rozpoczyna swój plan
25- HAns i Morte otrzymują środki pieniężne na zakup środków podpalających
26- Ashtarte obija mordę NAthaniela wraz z Hansem i Morte
27- Nieprzyjemności za pobicie Nathaniela
28- Akcja "chemiczne dodatki do zabicia szczura"
29- Noc sylwestrowa
30- Goście w domu Filipowiczów (rodziców Olgi)
31- Akcja w kuchni... blood on kichenfloor
32- Rozlanie środków zapalających w domu Filipowiczów podczas gdy bal trwał w najlepsze
33- Tajemniczy pożar domu Filipowiczów w noc sylwestrową
34- Rzeźnia uciekających z pożaru
35- Zwłoki są wrzucane do rozpalającego się jeszcze domu
36- Morte z trudem opanowuje się od kradzieży gdyż Eryk zabronił dotykać czegokolwiek
37- Eryk przygląda się zgliszczom domu ze swojego balkonu i daje zapłatę za zadanie.
38- Kolejne zadanie dotyczące ludzi i istot które mu podpadły..
39- Elizabeth von Stormbaum prosi Nallyna by wyruszył do Eryka gdyż ma on dla niego zadanie
40- Opieka Nallyna nad Ashtarte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:27, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XIX
1- Dobry początek nowego roku
2- Morte i Hans zapoznają się z Nallynem
3- Hans, Morte i Nallyn ruszają do "Jamy"
4- Hans i Morte zaczepiają chemika..
5- "Starania" NAllyna o "zielony proszek"
6- Małe nieporozumienie względem "zielonego proszku"
7- Testowanie "zielonego proszku" na ulicach Marienburga
8- Udanie się do domów
9- Morte pali swój dom
10- Krótka wizja Mortego w zielonych płomieniach
11- Błogi sen w domu Hansa
12- Pakowanie się i poruszenie w domu Eryka
13- Morte poznaje że może rozmawiać z robactwem i szczurami
14- Podróż łodzią w górę rzeki Reik
15- Tajemniczo zmasakrowana wieś
16- Dopłynięcie do STAREJ WSI
17- Bójka na dzień dobry przed karczmą
18- Nallyn i Asharte ruszają na wywiad by dowiedzieć się informacji w zakładzie penitencjarnym
19- Herman Lustig odprawia ich z kwitkiem oraz okrada
20- Pora Hansa i Mortego
21- Gubią się w mieście
22- Rozmowa z reprezentacją gildii
23- Beznadziejna rozmowa kończy się owocnym kontraktem
24- Hans i Morte wracają do Nallyna i Asharte by przekazać kartkę z adresem ojca Kibetha
25- Bash Rozeburg namierzony
26- Likwidacja Basha z wielkimi problemami
27- Bash zjedzony przez szczury i przeżarty przez zgniliznę Nurgla
28- Morte staje się Nurglitą i otrzymuje błogosławieństwo tysiąca much
29- Herman Lustig kończy marnie w swoim domu za swoje oszustwa
30- Mordercy Hermana Lustiga pozostawiają po sobie ślad...
31- Droga do Marienburga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:27, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XX
1- Międzyczasowy włam Kibetha:
a) Kibeth w skrzynce zostaje przetransportowany do domu Eryka
b) Wymykając się uwadze strażników, korzystając z zamieszania i sprzeczki pomiędzy Elizabeth a strażą, Kibeth przedostaje się do komnat właściwych domu Eryka
c) Rozpakowywanie niewolników i odkrycie nieścisłości - pusta skrzynia i wszczęcie alarmu
d) Kibeth dostaje się do nieużywanych komnat
e) odkrycie dziwnej aparatury, zwłok i rutualnych ksiąg i narzędzi
f) brawurowa kradzież części z nich, uszkodzenie reszty
g) Niespodzianka w postaci Eryka w kolejnej komnacie
h) Niespodzianka w postaci noża w gardle Eryka - tegożże złość
i) Kibeth ucieka spod filoteowej wichury śmierci
j) Ucieczka Kibetha na dywanie, złość Eryka
2-Właściwoczasowa podróż Wergiliusza, Hugo i Olgi wzdłóż bretońskiego traktu
3- Napotkanie wyjątkowo gościnnego miejscowego drwala i skorzystanie z jego oferty herbaty i gorącego posiłku (po uprzednim braku zaufania ze strony Wergiliusza)
4- Drwal opowiada o zamieszaniu w kopalniach i "tejemniczym metalu"
5- Nadejście Shaylin - dawnej towarzyszki podróży Wergiliusza - kapłanki Shallyi
6- Wyruszenie w stronę świątyni wzdłuż strumienia
7- Napotkanie po drodze Pentynperiela i jego kompani, wspólne rozmowy i kolejna elfia "biba"
8- Pod osłoną nocy przylatuje Kibeth na dywanie
9- Zapoznanie się z resztą drużyny i nocleg
10- Rankiem elfy wraz z Olgą znikają, reszta drużyny rusza w dalszą drogę
11- Napotkanie rannego oddziału żołnierzy poszkodowanego przez trolle, które ruszyły w stronę miasta
12- Kapłanka leczy rannych i wysyła wiadomość ostrzegawczą w stronę miasta za pośrednictwem strumienia
13- Drużyna rusza na cienistych rumakach w stronę miasta, po drodze tajemnicze przyspieszenie
14- Dotarcie do miasta, oferta spozycia obiadu u pewnego szlachcica
15- Niepokojące, znajome odgłosy bębnów ze stony gór
16- Obserwacja poprzez zwykłe kruki poprzez czyjeś czary wieszczące
17- Udanie się do zwykłej karczmy
18- Ugadanie z karczmarzem usługi pt: "Nigdy ich nie widziałem"
19- Tymczasowe pogaduchy, za oknem drużyna dostrzega mafię z Marienburga chodzącą z listami gończymi, Hugo idzie ich śledzić
20- Do karczmy wchodzi pijany Nathaniel i rozkleja plakat gończy
21- Drużyna wyciąga od Nathaniela informacje, że Eryk wynajął ludzi, by ich ścigali, ponadto dowiadują się o rodzinie Olgi i planach wobec rodziny Kibetha
22- Nathaniel wychodzi, tymczasem mafia trafia do paki za niewinny żart Hugo z nielegalną amunicją
23- Dryżyna rozmawia z kapłanką Shallyi o równości nieumarłych i żywych, po czym rozmowa schodzi na bogów Chaosu i stosunku ludzi wobec nich
24- Tymczasowa rozmowa Hugo z mafią w więzieniu
25- Układ i wykupienie ich wolności w zamian za życie Olgi, kapłanki i częściowo Wergiliusza, wysłanie ostrzeżenia do tychże
26- Wergiliusz dostaje ostrzeżenie...
27- W tej samej chwili karczma zostaje zaatakowana przez spory mafijny oddział zabójców
28- Masakra w karczmie: Kibeth ucieka górą, Wergiliusz znika i przyzywa demony.
29- Obydwaj uciekają z miasta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:28, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXI
1-Kibeth znika wśród różowego wiatru
2- Wergiliusz podąża za powiewem niebieskiego wiatru przeznaczenia
3- Napotkanie i wyminięcie paru oddziałów minotaurów
4- Dotarcie do Mousillon
5- Napotkanie we mgle dziwnie przeniesionych na miejsce Mortego, Hansa i Ashtarte
6- Nieufna wymiana zdań i wrogich spojrzeń, Wergiliusz z własnej woli oddaje księgę Eryka
7- Drużyna udaje się do speluny, by omówić dalsze plany: Wergiliusz proponuje oczyszczenie pobliskiej kopalni z problemów, Ashtarte nalega na powrót do Marienburga
8- Wyruszenie w stronę gór Wergiliusza i jego nowych, tymczasowych towarzyszy
9- Napotkanie kolejnego oddziału minotaurów i głupia, głośna rozmowa prawie na środku obozowiska
10- Otoczenie drużyny, chwilowa niewola.
11- Hans pobija minotaura w pojedynku przechodząc na stronę Khorne'a
12- Droga wolna, dalsza podróż.
13- Dotarcie do miasta, gdzie wcześniej miała miejsce konfrontacja w karczmie
14- Udanie się do "Albatrosa" - dalsze rozmowy dotyczące planów
15- Hans i Morte nie wpuszczeni do pożądnego lokalu udają się w poszukiwaniu czegoś tańszego
16- Napotykają Lynda, który powiadamia ich o wieczornym przybyciu Eryka
17- Wergiliusz zaciąga języka wypytując się o kopalnie
18- W międzyczasie Hans i Morte dowiadują się ciekawszych rzeczy o kopalni od samych górników
19- W międzyczasie dobijają targu z niziołkami o spalenie jakiejś karczmy
20- "Erykowa trójka" udaje się na spotkanie z pracodawcą, Wergiliusz ich śledzi
21- Eryk odzyskuje książkę, wypłaca nagrodę Hansowi, Mortemu i Ashtarte, po czym udaje się na spotkanie z Wergiliuszem
22- Spokojna rozmowa i przeprosiny między dwoma magami
23- Drużyna pod wpływem możliwości zysków i rzeźni daje się namówić na wyprawę do kopalń...
24- Ale najpierw Hans i Morte bawią się w "Śmierć Alchemika" - z marnym skutkiem
25- Nadchodzi nowy dzień...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:28, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXII
1. Spotkanie Nallyna i Kibetha na opustoszałym statku
2. Wspólna podróż w stronę Marienburga
3. Nieoczekiwany przystanek w zniszczonym mieście
4. Napotkanie ogromnego stwora (Azul) i próba odbicia niziołczycy
5. Rozmowa Nallyna z Azulem. Nallyn wydaje prawdziwą naturę Kibetha
6. Nieoczekiwany atak Kibetha. Walka na śmierć i nieżycie.
7. Ciężko ranny Kibeth zmienia się w bestię i niespodziewanie zmienia obrót walki.
8. Nallyn zostaje rozerwany na strzępy.
9. Kibeth transformuje spowrotem do właściwej formy i pada ranny z wyczerpania.
10. Opieka drużyny nad rannym Kibethem. Nastawianie kości, karmienie, opieka medyczna.
11. Zbeszczeszczenie i rozkradzenie zwłok zabójcy.
12. Szaman odprawia rytuał oczyszczenia nad padliną i zabiera ją ze sobą.
13. Nadciąga reszta oddziału Khornitów.
14. Haraldur za pomocą czarów dowiaduje się o miejscu pobytu Wergiliusza i reszty
15. Wszyscy ruszają wspólnie na ziemie zachodnie (przyszłej Bretonii).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:29, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXIII
1. Pamiętna śmierć Nallyna na polu pojedynku
2. Podróż umęczonej duszy w zaświaty
3. Wymiana myśli z nowym nauczycielem. Otrzymanie zadania skompletowania
jego ciała.
4. Powrót na służbę u Tzeentcha
5. Opętanie hrabiego Mahrtella Dhur-Dant
6. Poranek w nowym domu - Har Ganeth. Rozmowa z nauczycielem i podarek od
Tzeentcha.
7. Spotkanie z siostrą - próby dowiedzenia się o przeszłości hrabiego.
8. Planowanie strategii na przyszłość przy śniadaniu. Narada z
egzekutorami w sprawie niewolników z Lustrii.
9. Poznanie służby i wszystkich ważniejszych kontaktów.
10. Rozmowa z siostrami Solhredą i Memfalą. Bolesne oparzenia.
11. Wyjście na miasto, oglądanie statków na przystani, wizyta u
zamordowanego brata.
12. Powrót do wieży, przygotowania do audiencji u Malekhita.
13. Nocna podróż czarną arką na wyspę na morzu chłodu.
14. Złożenie broni, odeskortowanie pod drzwi wiedźmiego króla.
15. Audiencja, wyjawienie planów statków elfów, wskazanie Kibetha jako
głównego odpowiedzialnego za śmierć matki Solhrefy i Memfali. "Przypadkowe"
napomnienie o demonie Slaanesha (dżin).
16. Otrzymanie rozkazu zgładzenia Kibetha i przyprowadzenia Bianki.
17. Powrót do domu.
18. Nocna rozmowa z siostrą. Podział nowej władzy po zabiciu obu braci.
19. Zebranie połowy egzekutorów i wyjście do portu.
20. Niespodziewana zmiana planów. Wiedźmi Król we własnej osobie
postanowił kierować wyprawą.
21. Zmiana planów podróży na Albion.
22. Wysadzenie króla i zmiana środku transportu - morskiego węża.
23. Kamuflaż, płonące wiochy i wizyta w Marienburgu.
24. Spotkanie Nallyna z Elizabeth. Wyjaśnienie zamieszania.
25. Zebranie pozostałości mistrza z piwnic.
26. Odwiedzenie grobu Olgi i ekshumacja zwłok.
27. Zaklinanie ducha mistrza w nowe ciało.
28. Wyprawa do Middenheim po Biankę.
29. Odznalezienie celu i przygotowania do zabójstwa.
30. Śledzenie Bianki do Darkwaldu.
31. Zamach na Biankę. Heroiczna walka i śmierć 16 egzekutorów.
32. Nallyn używa czarnej magii nekromancji aby wykończyć przeciwniczkę.
33. Śmierć Bianki z rąk dawnego kompana.
34. Rozmowa z mistrzem, spętanie Bianki do woli Nallyna.
35. Proroctwo Tzeentcha.
36. Nallyn wyrusza w podróż ze swoim pierwszym generałem w celu
odzyskania złotej czaszki - zadania wymaganego by jego mistrz umożliwił mu stanie
się lordem wampirów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:29, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesje XXIV
1. Wergiliusz odnajduje swoich towarzyszy Hansa i Mortego. Kieruje się smrodem.
2. Ta dwójka poprawia kolejny rekord w piciu w miejscowej spelunie.
3. Ashtarte zamęcza swojego lokaja przebierając się w nieskończoność, pudrując nosek i zachowując się jak typowa szlachcianka.
4. Bohaterowie wreszcie zbierają się wspólnie w knajpie. Służący pada z wyczerpania na ziemię uginając się pod ciężarem bagażu szlachcianki.
5. Rozmowa toczy się swoim normalnym tokiem. Omawiane sprawy to przede wszystkim planowana podróż do kopalni a także wszystkie rodzaje bałaganów sprzedawanych lokalnie ze "śmiercią alchemika" włącznie. Ashtarte wyrywa krukowi pióra.
6. Pojawiają się 2 krasnoludy i oferują towarzyszom wszelkie rodzaje sprzętu potrzebnego do wydobycia i poruszania się w szybach. Zbijają złoty interes i ustalają umowę na przyszłość.
7. Krasnoludy po bardzo udanej transakcji żegnają się i odchodzą.
8. Morte, Hans oraz ich nowy kumpel do picia zostają pić nowo zakupiony kwas. Kończy się to w przewidywalny sposób.
9. Wergiliusz kładzie się spać i ma dziwne sny o tym ja kruk mści się na Ashtarte za pióra obcinając jej włosy oraz przyprawiając ją o
halucynacje.
10. Ashtarte je kruka na śniadanie.
11. Wszyscy zbierają się do wymarszu. Idzie to jak zwykle bardzo powoli. W końcu wieczorem ruszają w drogę.
12. Na trakcie spotykają lokalnego lorda ze swoją obstawą. Nie potrafiąc się wytłumaczyć ściągają na siebie jego podejrzliwość.
13. Przed kopalnią spotykają się z krasnoludami, od których odbierają nowiutki ekwipunek.
14. Morte idzie z butelką dobrej wódki spić koczujących przed wejściem do szybu strażników. Ci zabierają go do baraku z zamiarem przepytania.
15. Morte rozluźnia atmosferę polewając wszystkim. Potem wykrada się.
16. Wergiliusz zakłada magiczną blokadę na drzwi, aby strażnicy nie uciekli.
17. Drużyna podkłada ładunek dynamitu, po czym udaje się do szybu.
18. Za plecami słychać tylko ogromny huk wybuchającego ładunku. Przejście zawala się za nimi.
19. Wszyscy w 4 podążają korytarzami kopalni gdzie odnajdują pieczęć zamykającą dostęp do dalszej części.
20. Ashtarte jak jedyna znająca krasnoludzki i elfi wraz z Wergiliuszem tłumaczą inskrypcje na wrotach. Jak łatwo się domyśleć ostrzegają przed dalszą podróżą w tamtym kierunku.
21. Wrota zostają otwarte specjalnym kluczem załatwionym od krasnoludów.
22. Towarzysze przeszukują pierwsze poziomy kopalni znajdując składy pełne ekwipunku wszelakiej maści.
23. Wreszcie zapada decyzja udania się windą na niższe poziomu. Niezaznajomiona z mechanizmem drużyna mało nie ginie w spadającej windzie.
24. W końcu wszyscy decydują się zjechać na ostatni poziom gdzie czeka ich upragniony gromil.
25. Poziom okazuje się wypełniony bardzo gorącym powietrzem oraz trującym gazem unoszącym się do pewnej wysokości.
26. Odnalezienie złóż gromilu i tamtejszego mieszkańca.
27. Brzemienna w skutkach walka na śmierć i życie z hydrą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:30, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXV
1. Wysłanie Bianki z listami do wiedźmiego króla.
2. Nieczekiwane towarzystwo(Zigfrid i Geehren). Pomoc przy ukrywaniu zwłok egzekutorów.
3. Podróż do Marienburga, odzskanie Księgi.
4. Wizyta u Elizabeth. Pojawienie się i rozmowa z mistrzem.
5. Mapa kolejnej części szkieletu do odzyskania - ząb.
6. Nakreślenie mapy i lokalizacja zęba.
7. Podróż łodzią z wampirami. Spotkanie z czarną arką.
8. Przybicie na ziemie Bretonii.
9. Dotarcie do miasta w górach. Wizyta w Albatrosie na spytki. Rozmowa z
"faszystowską wroną".
10. Odwiedzenie karczmarza w "Szczęśliwym Zębie"
11. Zastraszanie, grożenie, obietnice. Nabycie informacji o zębie.
12. Wizyta u grawer-mistrza. Ząb w pierścieniu.
13. Przyczajka na szlachcica. Nici z planu.
14. Rozmowa z grawermistrzem, zabranie zęba na kredyt.
15. Powrót do Marienburga i operacja.
16. Podróż na wschód na granice imperium. Zebranie wampirzych lordów.
17. Zdobycie kła szaleństwa.
18. Teleport przed szyb kopalni.
19. "Odgruzowanie" wejścia mieczem.
20. Przemierzanie kopalni. Zdobywanie butelek z nitrogliceryną. Ślady
Wergiliusza, Mortego, Hansa i Asharte.
21. Lewitacja na dno kopalni. Odnalezienie gruzowiska po bitwie.
22. Wykopanie Wergiliusza za pomocą magii miecza.
23. Szczera rozmowa i plany na przyszłość. Destrukcja hydry kłem
szaleństwa.
24. Wydobywanie gromilu,pierwsze objawy choroby.
25. Podróż na zewnątrz w poszukiwaniu lekarstw i zapasów
żywnościowych. Choroba postępuje.
26.Nieoczekiwane zniknięcie dość sporego kloca gromilu.
27. Wytropienie nowej rasy. Rozmowa z przedstawicielem.
28. Kontrakt o gromil za hydry z undringami.
29. Odebranie przetopionej szczęści gromilu i podział.
30. Nallyn odsprzedaje gromil runmistrzowi w zamian za zlecenie do wykonania
na jego zbroi.
31. Wergiliusz szykuje się do rytuału zmiany skóry na gromilową.
32. Wysadzenie w powietrze całego pierwszego piętra za pomocą
pozostałej nitrogliceryny.
33. Podróż dwóch nowych kompanów tunelami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:30, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXVI
1. Wergiliusz załatwia interesy z Undringami.
2. Mahrtell ugaduje się z krasnoludem - grawermistrzem.
3. Mahrtell napotyka na starego dziada, który ledwo trzyma się na nogach i
zna jego imię. Śledzi go aż do karczmy gdzie ten wywołuje awanturę.
4. Mahrtell zabiera się za okradanie dobytku Arnolda podczas nieuwagi
tamtego.
5. Brzydal zauważa kogoś krzątającego się przy jego rumaku i rusza
rozprawić się z intruzem o mało nie zasypiając na stojąco pod wpływem
dziwnej słabości.
6. Arnold przekazuje nowemu towarzyszowi ważne listy od Stormbaumów.
7. Wspólna podróż do kopalni i zapoznanie z Wergiliuszem.
8. Nieoczekiwane napotkanie pani Płomienistej i jakiegoś górnika.
9. Mahrtell wysadza w powietrze cały szyb podczas gdy reszta podróżników
schodzi już dalszymi korytarzami.
10. Dalsza podróż zagadkowymi tunelami o nadzwyczajnej konstrukcji i
przepływie elektronów.
11. Przedzieranie się przez armie orków i goblinów. Mahrtell za pomocą
dość potężnego zaklęcia wysyła wodza Orków do domeny chaosu.
12. Walka z goblinami. Towarzysze po okropnej w skutkach walce przedzierają
się przez armię, uprzednio ją eksterminując co do nogi. Dobry pomysł
Arnolda z wysadzeniem wszystkiego w powietrze (dziwne sztuczki naukowca)
13. Dotarcie do krain czerwonej skały. Napotkanie szkieletu pewnego
wielkiego jaszczura, który miał nieszczęście spotkać na swej drodzę Biankę
parę lat temu.
14. Wizyta u jaszczurów. Wergilusz rozpoczyna naukę szkoły żółtego
wiatru i przygotowuje się do rytuału.
15. Arnold pracuje w pocie czoła nad lekarstwem dla Mahrtella i
Wergiliusza.
16. Minął rok. Nikt nie próżnował. Wergiliusz nauczył się czego
chciał od jaszczurzego króla. Arnold wynalazł odtrutkę (procesu leczenia
Mahrtell mało nie przypłacił życiem...). Wreszcie Mahrtell zgłębiajł
tajniki "innej magii" uprzednio przyglądając się pozostałością w pokoju
Bianki.
17. Bohaterowie ruszają w podróż aby odnaleźć zapomnianą maskę.
Przychodzi im to niespodziewanie łatwo ze względu na ogromną koncentrację
Aqshy w tym regionie.
18. Spotkanie demona siedzącego na tronie. Lojalne ostrzeżenie, że każdy
kto będzie chciał zabrać mu maskę zginie.
19. Mahrtell walczy w pojedynkę z demonem. Walką trwa dość długo. Po
czym potwór zostaje na zawsze zniszczony dzięki mocy kła szaleństwa.
Szlachcic podnosi maskę i zakłada ją na twarz.
20. Dusza uwięziona w masce przejmuje kontrolę nad ciałem elfa. Wergiliusz
po uprzedniej rozmowie atakuje z zaskoczenia ściągając maskę.
21. Mahrtell powoli wraca do zmysłów choć walka strasznie go osłabiła.
22. Spór między Wergiliuszem a Mahrtellem odnośnie przyszłości maski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:31, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXVII
1. Pobudka Mortego i Ashtarte w opłakanym stanie na Smoczej 14.
2. Zapoznanie się z nowymi mieszkańcami i wystrojem.
3. Rozmowa z Panem Tak aka Runokostnym.
4. Problemy z gromrilnicą, ulica Rybia wyludniona.
5. Powrót do "normalnego życia".
6. Pojawienie się Marcusa Monvideri w charakterze nauczyciela obyczajów.
7. Szpiegowanie Ashtarte i Mortego w celu wywiedzenia się o Eryka.
8. Pojawienie się Adama Hellsingera z lekarstwem.
9. Dyplomatyczne ściągnięcie Eryka do posiadłości.
10. Godzina prawdy, Ashtarte dowiaduje się, że była adoptowana, jak reszta uczniów. Próba skłócenia Eryka i Ashtarte.
11. Tymczasowa zgoda pomiędzy Erykiem a jego "Dziadkiem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:32, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXVII
proszę uzupełnić notkę (treść na PW)
Nagroda - EXP
1. Sekcja zwłok demon lorda wykonana przez Arnolda i Mahrtella
2. Nallyn nie chce ryzykować kolejnego pojedynku siły woli z mieczem. Pozwala Arnoldowi dobyć kła szaleństwa.
3. Kompani przenoszą się do zniszczonej wioski. Ruina, zgliszcza i zniszczenia po przejściu Khornitów.
4. Mahrtell odnajduje inskrypcje grawermistrza na blacie biurka w zniszczonym domu.
5. Po krótkiej inspekcji towarzysze ruszają na koszmarach w stronę Marienburga.
6. Głosyw głowie Nallyna.
7. Przebrania i powrót w karecie przez miasto.
8. Powrót po 19 miesiącach. Nowi znajomi.
9. Kolacja w miłym gronie spiskujących bohaterów.
10. Bianka powraca gotowa do akcji.
11. Plany polowania na Kibetha. Wspólne wyjście do knajpy.
12. Marcus z Elizabeth grają swoją piosenkę... Nallyn bije brawo po czym wychodzi. Trafia wreszcie do domu.
13. Nowe dziecię nocy.
14. Powrót reszty ekipy do domu. Ostatnia faza przygotowań.
15. Osobne spotkani w bibliotece i kwaterach pana Tak.
16. Na wschód! Zawsze na wschód!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:32, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXIX
1. Nivelis wyrusza wraz ze swoją armią przez nowo otwarty portal.
2. Mahrtell zostawia mutanta biegnącego w stronę statku.
3. Spotkanie dwóch druchii wraz ze swoją świtą. Zapoznanie się.
4. Dalsze plany odnośnie Kibetha i zębów.
5. Rozpoznanie okolicy.
6. Odesłanie Bianki na rekonwalescencję. Wymiana na egzekutorów.
7. Dalsze rozmowy w "bezpiecznym miejscu"
8. Zameldowanie się skrytobójców i raport o nowej potędze w mieście.
9. Nivelis przedstawia Mahrtellowi swoją świtę i postanawia mu pomóc.
10. Armia nieumarłych i rycerzy Chaosu formuje szyki poza miastem.
11. Kapłani i żołnierze Morra szykują się do walki.
12. Nallyn idzie na zwiad i się pożywić. Przy próbie posługiwania się nekromancją zostaje przyłapany przez kapłanów i mocno poraniony.
13. Ucieka po czym znowu spotyka się z Nivelisem, który w tamtym czasie otacza miasto i rozsyła sługi na poszukiwanie zdrajcy.
14. Antybohaterowie zmieniają formę po czym wyruszają rozpocząć własne śledztwo. Spotykają młodzieńca wpatrującego się w księżyc.
15. Nivelis stara się od niego coś dowiedzieć z równie marnym skutkiem jak Nallyn skanuje go swoją magią.
16. Wreszcie przebierają się za strażników i podają się za kapłanów Morra.
17. W strażnicy zasięgają języka na temat Kibetha. Nivelis informuje lojalnie, że młodzieniec jest w związku z Kibethem i wysyła strażników jego tropem.
18. Pojawia się Slaanesh. Po dłuższej rozmowie z Mahrtellem wreszcie przeistacza się Tanatosa.
19. Nowi wspólnicy ruszają dowiedzieć się więcej o zbrodniach Kibetha, odwiedzając lokalnego szejka. Mahrtell bez problemu dostaje się do śroka po gładkiej gadce ze strażnikami. Nivelis kombinuje podając się raz to za służącego, raz za strażnika. W końcu po walce cudownym zrządzeniem losu także dostaje się do środka.
20. Nallyn przedstawia się szejkowi jako płatny zabójca oferując swoje usługi - wyciąga przy tym wszystkie potrzebne o Kibethcie informacje. Ostatecznie nie dochodzi do kontraktu.
21. Nivelis przeszukuje całe włości szejka ale o zębie może tylko pomarzyć.
22. Towarzysze udają się do chatki rybaka po drodze podsłuchując knującą na Nallyn drużynę. Nivelis zastanawia się czy nie lepiej by było ich wyeliminować.
23. Obaj nekromanci znajdują biednego rybaka, który nie przestaje mutować. Nivelis skraca jego męki a Nallyn przepytuje jego ducha.
24. Udają się na wysokości klifów gdzie przed paru godzinami Wergiliusz z Mahrtellem stoczyli walkę swojego życia.
25. Wypytują kolejne duchy o to co się tak naprawdę tutaj dzieje.
26. Wreszcie pojawia się płomyk i uzupełnia informacje. Okazuje się, że w mieście działają kulty nurgla i odziwo uchował się jeden Tzeentcha. Nallyn wysyła Płomyka z posłaniem
27. Miejsce spotkania ustalono na tereny poza miastem, na piaskach pustyni. Płomyk wygląda na przerażoną ale nic nie mówi.
28. Mahrtell wreszcie rozumiem powód strachu swojego chowańca. Wita ich jeden z demonich lordów.
29. Tu długa i ciekawa konwersacja tych dwojga. Sposób na dżina.
30. Pełna gotowość bojowa. Kibeth ma się pojawić za 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:40, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sesja XXX (oczyma Marthela)
1. Pierwsze maldunki na pustyni odnośnie przybyłych przeciwników.
2. Ustalanie taktyki walki na dzień dzisiejszy.
3. Kibeth wraz ze swoją paką przybyli.
4. Odprawianie ostatnich rytuałów. Zdobywanie zaklęć.
5. Płomyk przeistacza się w Nallyna i idzie zrobić trochę zamieszania. Druchii podążają.
6. Mały pościg i zamieszanie na statku.
7. Próba siły. Ocenianie możliwości nowo przybyłych.
8. Propozycje współpracy po pokazie siły. Wergiliusz się zgadza. (Opowiada się po stronie przemian, na nic się nie zgodził - Vranz)
9. Walka na 2 fronty. Wergiliusz zdradza atakując Biankę i Druchii. (Nikogo nie zdradza, gdyż nikomu wierności nie obiecywał - jak wyżej)
10. Pojawienie się namaszczonego przez Khorna. Odwrót wszystkich sił ze statku. Kibeth i reszta ucieka na dywanie.
11. Zdrada Ashtarte i Mortego.
12. Pojawiają się demony i szkielety. Walka z dywanem.
13. Pierdolony dżin znowu się pojawia.
14. Przyzwanie demon lorda by zajął się dżinem.
15. Silna ofensywa zdrajców.
16. Udaje się uruchomić wszystkie czary ochronne i powstaje golem, który wgniata w ziemię Mortego i Ashterte. Burza magii w walce z resztą.
17. Pojawiają się coraz to nowi przeciwnicy otaczając Mahrtella i Nivelisa. Ten drugi ostatecznie ginie w walce.
18. Walka dobiega końca. Demon lord i Golem padają w walce z dżinem. Po kolei wykańczamy przeciwników.
19. Wreszcie Khornici osiągają przewagę wielkim nakładem sił. Nivelis i Mahrtell znikają. Pojawia się Runo-kostny wspierając towarzyszy.
20. Wreszcie wszyscy powoli zostają wyłączeni z walki albo giną.
21. Ostatnia walka Kibetha i Nallyna. Wreszcie Slaaneshowiec zdycha a jego duszę dostaje dżin.
22. Dżin ostatkiem sił zabija Mahrtella a potem namaszczonego Khornitę.
23. Ruono-kostny zbiera lampę uwalniając duszę Nallyna.
24. Resztka zdrajców z Wergiliuszem na czele ucieka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|