![Forum Warhammer Sesje Strona Główna](http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/2006/09/warhammer-pink.jpg&imgrefurl=http://www.myconfinedspace.com/2006/09/18/warhammer-in-pink/&h=646&w=500&sz=43&hl=pl&start=30&sig2=Ezuf9mKYmyus63z2vrhw2Q&tbnid=Mu) |
Warhammer Sesje NASZE SESJE WARHAMMERA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 16:57, 20 Mar 2007 Temat postu: Mistrz sztuk wschodu [klasa] |
|
|
Uczeń pierwszego kręgu
WS +5
BS +5
S -
T +10
AG +5
Int -
WP +10
Fel -
A -
W +2
Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (Religia), Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Jezyk (dowolny 1), Ciche Poruszanie,
Talenty: Bardzo Silny lub Bardzo Wytrzymały, Urodzony Wojownik, Bijatyka, Brawura,
Uczeń Drugiego Kręgu
WS +10
BS +10
S +5
T +15
AG +10
Int -
WP +15
Fel -
A +1
W +4
Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne dwie), Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszenie, Język (dowolne 2), Czytanie Pisanie,
Talenty: Unik, Silny Cios, Błyskawiczny Refleks, Ogłuszenie,
Uczeń trzeciego kręgu
WS +15
BS +15
S +10
T +20
AG +15
Int -
WP +20
Fel -
A +1
W +6
Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 3), Język (dowolne 2) Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)
Talenty: Stout Hearted (to co daje +10 will na fear), Oburęczność, Silna Wola (+5 WP), Bardzo Szybki,
Uczeń Czwartego Kręgu
WS +20
BS +20
S +15
T +25
AG +20
Int -
WP +25
Fel -
A +2
W +8
M +1
Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 4), (Język dowolne 2) Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)
Talenty: Sezonowy podróżnik, Lingwista, Odporność na Magię,
Uczeń piątego Kręgu
WS +25
BS +25
S +20
T +30
AG +25
Int +5
WP +30
Fel +5
A +2
W +8
M +1
Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 5), Język( dowolne 3)Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)
Talenty : Odporność na Chaos, ( Pierwsza technika walki)
Uczeń Szóstego Kręgu
WS +30
BS +30
S +25
T +35
AG +30
Int +10
WP +35
Fel +10
A +2
W +8
M +1
Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 5), Język( dowolne 3)Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)
Talenty : Nieustraszony, Technika walki (dowolne 2)
Uczeń Siódmego Kręgu
WS +35
BS +35
S +30
T +40
AG +35
Int +15
WP +40
Fel +15
A +2
W +8
M +1
Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 5), Język( dowolne 3)Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)
Talenty : Technika walki (dowolne 3), Mistrzowska Technika(dowlona jedna)
Mistrz
WS +40
BS +40
S +35
T +40
AG +40
Int +20
WP +40
Fel +20
A +3
W +8
M +1
Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 5), Język( dowolne 3)Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)
Talenty : Technika walki (dowolne 4), Mistrzowska Technika(dowlone 2)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghostwalker
Kaleka z plebanii
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:31, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Moja drobna propozycja- oceńcie czy warto dalej rozwijać? I jak wam się podoba? Proszę o uwagi, zarówno mechaniczne jak i merytoryczne
Szkoły walki- mnich może wybrać jeden z wielu stylów walki. Specjalizując sie w nim poddaje swoje ciało i umysł wyspecjalizowanemu treningowi, co powoduje zyskanie dodatkowych, unikalnych zdolności. Występują trzy poziomy zaawansowania: nowicjusza, ucznia i mistrza, do wykupienia na poziomach 2,5 i 8, odpowiednio za 200, 400 i 800 punktów doświadczenia. Aby osiągnąć wyższe stadium wtajemniczenia należy przedtem zdobyć poprzedzające ją stopnie.
Żelazna koszula- adepci tego stylu przykładają szczególną uwagę do zwiększania swojej odporności na ból i doznawane obrażenia, nie unikając ciosów ale minimalizując ich efekty.
Nowicjusz- mnich traktowany jest jakby nosił lekką zbroję (pancerz 1 na całym ciele)
Uczeń- mnich traktowany jest jakby nosił średnią zbroję (pancerz 3 na całym ciele, bez żadnych kar)
Mistrz- mnich traktowany jest jakby nosił ciężki pancerz (pancerz 5 na całym ciele, bez żadnych kar)
Styl żurawia- styl walki bazujący na niesamowitej prędkości zadawanych ciosów, wymierzonych głównie w mięśnie i stawy.
Nowicjusz- pięści mnicha są traktowane jako broń z cechą oręża "precyzyjny" i "szybki"
Uczeń- adept stylu żurawia może zadeklarować wykonanie tylko jednego ataku w rundzie, który jest jednak tak szybki, że nie można go parować ani unikać
Mistrz- jego ciosy mogą wyrywać mięśnie i stawy przeciwników- po każdym ataku -10 do WW i US jako dodatek do zwykłych obrażeń
Styl małpy- mnisi wykorzystujący tą sztukę walki zachowują się cokolwiek nieprzewidywalnie- jednakże zaskoczony przeciwnik nie zawsze zdąży otrząsnąć się ze śmiechu.
Nowicjusz- adept podskakuje niczym szalone zwierzę, jego przeciwnicy muszą wykonać rzut obronny na siłę woli, lub przez jedna rundę będą traktowani jako zaskoczeni
Uczeń- styl małpy uczy wykorzystywania tylko jednej broni- kija, jednakże w doświadczonych rekach staje się on straszliwą bronią- uczeń dostaje +10 do WW przy walce kijem, a ponadto broń dostaje cechę "druzgoczący"
Mistrz- nieskoordynowane ruchy i niezwykła szybkość mistrza umożliwiają mu zadanie dodatkowego ataku w rundzie (+1 A)
Styl pijanego- chaotyczne ruchy często zwodzą przeciwników, którym wydaje się, że mają do czynienia ze zwyczajnym, pijanym wieśniakiem. Jednakże możliwe, że trafili na przedstawiciela tego niezwykle rzadkiego stylu...a wtedy znaleźli sie w nielada opałach.
Nowicjusz- turlając sie po ziemi i zataczając, uczeń może przerzucić test uniku (i zyskuje umiejętność mocna głowa)
Uczeń- adepci tego stylu walczą dosłownie całym ciałem, zaskakując wrogów- po szarży mogą wykonać dodatkowy atak, który jednocześnie może obalić przeciwnika (i +10 do mocnej głowy)
Mistrz- pijany mistrz może unikać tylu ciosów w rundzie, ile wynosi jego wartość ataków (i +20 do mocnej głowy)
Styl tygrysa- brutalny i potężny styl walki. Jego adepci poświęcają życie na doskonalenie siły ciosów.
Nowicjusz- twoje pięści stają się "druzgoczące"
Uczeń- mnich walczy niczym wściekłe zwierzę, nie zwracając uwagi na ból- ignoruje pierwsze trafienie krytyczne, a dodatkowo jego pięści stają sie "ogłuszające"
Mistrz- uderzenia mistrza ignorują pancerz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vranz
Warcaster
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekielna Otchłań
|
Wysłany: Śro 19:37, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Złowieszcze... A co z małpą kradnącą brzoskwinie?
Udany cios zadawałby obrażenia ofierze oraz jej przyszłym dzieciom, chyba że dojdzie do trafienia krytycznego, co uniemożliwiłoby posiadanie dzieci...;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dinin
Zakonnica
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nicości
|
Wysłany: Śro 22:58, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ghostwalker napisał: | Mistrz- jego ciosy mogą wyrywać mięśnie i stawy przeciwników- po każdym ataku -10 do WW i US jako dodatek do zwykłych obrażeń |
Jednorazowo czy kumulatywnie?
na jak długi okres?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 23:00, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dokładnie?
Jeśli kumulatywne to jest to przesada i to okrutna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rajter
Lewa Ręka Admina
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Somewhere in the Twisting Nether
|
Wysłany: Śro 23:11, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jest spoko. Bardzo dobra robota FW!
@ Olo : można zawsze walczyć jednym stylem walki a nie paroma na raz ;D Premie są raczej słabe na moje oko. Ale fajnie zrobione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghostwalker
Kaleka z plebanii
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:31, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Z zasady, tylko jeden styl walki na jedna postać- to chyba logiczne, a jeżeli nie to właśnie teraz to mówię- nie można specjalizować sie w kilku stylach naraz (a przynajmniej nie, jeżeli chce się osiągnąć mistrzostwo).
Dzięki za komentarze, i teraz pytanie, co do stylu żurawia- obniżyć kary do -5 za cios, a może -10 ale za to bez zadawania normalnych obrażeń? A atrybuty regenerowałyby się jak HP w stosunku 1 HP - 5 Atrybutu?
Albo zamiast jechania atrybutów, można wprowadzić możliwość raz dziennie zwiększenia ataków x2.
Czy rozpisywać kolejne style? Wciągnęło mnie to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rajter
Lewa Ręka Admina
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Somewhere in the Twisting Nether
|
Wysłany: Śro 23:38, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
dajesz ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 11:02, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
5% na cios i regenerują się... oraz zamiast obrażeń. Bo wyprowadzenie 4 ataków kończy się -20 a to jest już masakra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Master of Onion
Hardcore Optimist
![Hardcore Optimist Hardcore Optimist](http://i171.photobucket.com/albums/u305/oniony/hc.gif)
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Twoich marzeń :P
|
Wysłany: Czw 11:09, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Fajne to zrobione. Rozumiem, że to są te "Techniki" w rozpisce klasy?
Pisz dalej, mi się to podoba.
IMHO naderwane mięśnie i wytrącone stawy powinny dawać karę do Dex-a również.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vranz
Warcaster
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekielna Otchłań
|
Wysłany: Czw 11:24, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Przesada? A przesadą nie był miecz tego pomazańca Khorna? Przy tym mistrz sztuk walk staje się małym pikusiem:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 14:43, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Vranz napisał: | Przesada? A przesadą nie był miecz tego pomazańca Khorna? Przy tym mistrz sztuk walk staje się małym pikusiem:P |
Miecz był legalnie rozpisany i odbierał statystyki na k10 rund czyli uciekniesz i już jesteś cały.
Jak by mi ktoś odbierał statystyki na cały dzień to dziękuje bardzo..
Już widzisz różnicę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vranz
Warcaster
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekielna Otchłań
|
Wysłany: Czw 15:07, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
O tych k10 rundach nie było wtedy mowy:P
Różnica owszem teraz jest wyraźna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|