horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 23:19, 14 Sty 2007 Temat postu: Czasza Krwi [Przedmiot] |
|
|
" Czasza krwi to jeden ze starszych reliktów prymitywnych ludów północy. Powiada się że sam pan krwi podarował go śmiertelnikom. Pewnym jest że ów przedmiot pełnił swoją okrutną rolę podczas setek bitw. Potajemnie dzierżyli go najpotężniejsi wojownicy którzy stąpali po tej ziemi.
Czasza Krwi często stawała się obiektem modlitw i wierzeń przez prymitywne barbarzyńskie plemiona. Czasza krwi jest miniaturą ludzkiej czaszki wykonanej ze złota wielkości pięści. Jej powierzchnię zdobią setki czerwonawych run. Czasza krwi w tajemniczych okolicznościach zawędrowała do terytoriów przyszłego imperium podczas wypraw ludzi północy przez ziemie trolli. Okoliczne społeczeństwa mówiły nie raz o samotnym wojowniku po bitwie modlącym się do malutkiej czaszki. Czaszka zapewniała podobno niesamowitą energię witalną i siłę w boju. Lecz żaden z jej posiadaczy nigdy tego nie potwierdził. Po śmierci Naghra (orczego wodza) ostatniego właściciela Czaszy Krwi który obnosił się z jej posiadaniem, czasza krwi wraz z właścicielem została spalona w rytualnym obrzędzie. Po za popiołami Naghara nic więcej nie znaleziono."
Mechanika:
Kiedy właściciel "czaszy krwi" zaatakuje wręcz przeciwnika i zada mu obrażenia "czasza krwi" napełnia się energią. Za każdy punkt obrażeń zadanych przeciwnikowi/każdej istocie posiadającej krew "czasza krwi" napełnia się o jeden stopień. Z jednego przeciwnika można wydobyć tyle punków energii ile wynosi jego charakterystyka W/Żw. Czyli zadając snotlingowi 12 obrażeń napełniamy "czaszę krwi" czterema punktami mocy (tyle ile wynosi jego żywotność). "Czasza krwi" może maksymalnie pomieścić sto punktów mocy/krwi. Punkty krwi wydawać można w następujący sposób:
- Potwierdzenie gniewu urlyka - właściciel kiedy rzuca za potwierdzenie gniewu urlyka i mu nie wyjdzie może od wyniku kostek odjąć dowolną ilość zgromadzonych punktów krwi/mocy by potwierdzić gniew urlyka.
Przykład:
"Stefan jest właścicielem "czaszy krwi" w której zgromadził 32 punkty krwi/mocy. Wyrzuca podczas obrażeń 10 na kości. Rzuca za potwierdzenie gniewu urlyka. Pada 85, Stefan ma WS 55 więc niestety mu nie wychodzi. Deklaruje więc że zużywa 30 punktów krwi/mocy z "czaszy krwi" by potwierdzić gniew urlyka. Test udaje się i Stefan rzuca kolejną kością na obrażenia. Pozostają mu dwa punkty krwi/mocy w "czaszy krwi"
- Zwiększenie obrażeń - właściciel "czaszy krwi" może podczas rzutu na obrażenia zużyć zgromadzone punkty krwi na zwiększenie obrażeń. Przeznacza on od 1 do 10 punktów mocy i nie musi rzucać kostką za obrażenia gdyż wartość zużytych punktów mocy/krwi zastępuje wynik kostką. Jednak zużycie 10 punktów krwi/mocy nie powoduje efektu gniewu Urlyka. Dopiero zużycie 20 punktów krwi powoduje ten efekt a zwiększenie obrażeń na gniewie urlyka kosztuje już 2 punkty krwi/mocy za 1 obrażeń a na następnej 3 punkty krwi za 1 punkt obrażeń.
- Tabela nagłej śmierci - Kiedy właściciel czaszy krwi otrzyma ranę krytyczną może do wyniku kostką dodać dowolną ilość punktów krwi/mocy by złagodzić efekt rany krytycznej. Właściciel czaszy krwi zawsze redukuje trafienie krytyczne o 1.
- Redukowanie obrażeń - za jeden punkt krwi/mocy właściciel czaszy krwi może zredukować odniesione obrażenia o jeden punkt.
Podczas używania mocy "czaszy krwi" artefakt ten nie może zwiększać ilości nagromadzonej mocy. Czyli jeśli używamy mocy "czaszy krwi" by zwiększyć obrażenia w tym momencie obrażenia jakie zadamy nie zwiększą puli krwi/mocy artefaktu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|