|
Warhammer Sesje NASZE SESJE WARHAMMERA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 21:13, 18 Gru 2007 Temat postu: [Zklęcie] Warp Disks |
|
|
Poziom Mocy : 14
Czas puszczenia : half action
Składnik : szklane kulki (+2)
Efekt:
Na końcu palców maga tworzą się kule zielonkawo niebieskiej energii które zaczynają spłaszczać się w dyski od niesamowitej prędkości obrotu. Mag tworzy ilość dysków równą poziomowi swojej magi. Dyski to magiczne pociski zadające ilość obrażeń równą poziomowi magi czarodzieja rzucającego czar.
Np: 2 magi = dwa pociski z siłą 2
3 magi = trzy pociski z siłą 3
4 magi = cztery pociski z siłą 4
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Master of Onion
Hardcore Optimist
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Twoich marzeń :P
|
Wysłany: Sob 17:17, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Em... Sztylety Cienia mają power level 22, a zadają mniejsze obrażenia przy wyższych levelach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 21:42, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Tylko że olewają pancerz?
I standardowo jeśli biją człowieka/orka/ogra/trolla to wchodzi xk10 na czysto obrażeń.
Załóżmy że średnie obrażenia na k10 to 5.
Magowie mają po 4 magi. Cell fechmistrz w pełnej płytowej i z T=68% (dużo). Ogólnie 11 redukcji.
Teraz nasz mag strzela 4 sztyletami cienia które zadają 4+5 obrażeń (morderczy pocisk)
Każdy sztylet zadaje 9-6=3 obrażenia. Weszło w niego 12 obrażeń na samych średnich obrażeniach.
Teraz jeśli mag ma chowańca i 5 magi to wchodzi w niego 15 obrażeń.
Teraz wariant z "Warp Disks" 4 pociski z siłą 5 (4+1 morderczy pocisk) nie olewających redukcji. Średnie obrażenia 10. Czyli 0 wchodzi. W przypadku 5 magi mamy 5 pocisków siłą 6 które zadają średnio 11 obrażeń. Nadal 0 wchodzi.
Trudność puszczenia można zwiększyć do 16. Lecz ognisty czarodziej zapodaje k10 ataków (lecz min magia) z siła 5 i to boli. Pamiętajmy że to dark lore gdzie dublet już boli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez horned dnia Nie 16:50, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rajter
Lewa Ręka Admina
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Somewhere in the Twisting Nether
|
Wysłany: Nie 14:32, 23 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Czyli co to jest za tradycja? Chaos zwykły, great beast czy może któryś z lorów danego Boga? Jak się to kupuje?
I szczerze mówiąc to dość słaby czar jeśli chodzi o obrażenia. Zwykły czarodziej z magią 3-4 puści max 5 takich dysków (chowaniec) o sile 6. No i kary z ToC za dublety są okrutne (specjalne kary za używanie dark lora). Imho fajny spell.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
horned
Administrator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 16:49, 23 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jest to zaklęcie z lore of warp.
Ale pod lore of chaos może wystąpić lecz z casting number o +2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|