Forum Warhammer Sesje Strona Główna Warhammer Sesje
NASZE SESJE WARHAMMERA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe Czary/Runy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Sesje Strona Główna -> Magia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 21:59, 27 Lut 2007    Temat postu: Nowe Czary/Runy

Lore of Shaila

Siła ducha
Poziom Mocy : 12
Czas Puszczenia: połowa akcji
Składnik: Święty symbol +2
Efekt:
Kapłankę otacza święta aura. Każdy kto zaatakuje kapłankę i zada choć jeden punkt obrażeń otrzymuje automatycznie tyle obrażeń ile wynosi poziom magii kapłanki która puściła ten czar.

Lore of Morr

Strefa Zniszczenia Nieumarłych
Poziom mocy : 14
Czas puszczenia : połowa akcji
Składnik : pióro kruka +2
Efekt:
Wokoło kapłana zaczyna wiać silny wiatr. Na odległość 10 metrów od kapłana każdy nieumarły otrzymuje tyle punktów obrażeń ile wynosi jego charakterystyka magii omijając zbroję i odporność, co każdą rundę aż do śmierci kapłana lub po jednej minucie. Udany test siły woli nieumarłego redukuje obrażenia o połowę (zaokrąglając w dół).

Lore of Chaos

Wybuchowy Klon
Poziom mocy : 17
Czas puszczenia : połowa akcji
Składnik : włos/paznokieć/krew +2
Efekt:
Mag Tworzy klona swojej postaci do 10 metrów od siebie. Jest on nieruchomy i wygląda identycznie jak ten kto puścił ten czar. Kiedy zada mu się choć jeden obrażeń lub mag tego sobie zażyczy wszyscy w promieniu 5 metrów otrzymują trafienie z siłą 6 gdyż klon wybucha w spektakularny sposób. Klon może stać przez ilość minut równej poziomowi magii czarodzieja. Maksymalna ilość Klonów jaką mag może stworzyć jest równa magii czarodzieja.

Promień Zmian
Poziom mocy : 33
Czas puszczenia: jedna pełna runda
Składnik : krew mutanta +3
Efekt:
Z palca maga wylatuje promień co chwila zmieniający kolory po trafieniu ofiary znajdującej się nie dalej niż 12 metrów musi ona wykonać udany bardzo trudny (-30%) test siły woli lub natychmiast otrzymać k10 mutacji (minimalnie poziom magii rzucającego). Udany test siły woli powoduje otrzymanie jednej mutacji chyba że ta posiada talent odporność na chaos.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 16:29, 06 Mar 2007    Temat postu:

Rune of Magebane
Inskrypcja 16
Efekt:
Broń posiadająca tą runę jest niezwykle śmiertelna dla przeciwników władających magią. Za każdym razem kiedy broń zada choć jeden obrażeń postaci posiadającej magię równą jeden lub więcej do ilości zadanych obrażeń dodaje się wartość magi trafionego przeciwnika omijając zbroję i odporność.

Stefan bije maga o magi równej 3. Mag posiada 45% T i 3 pancerza na całym ciele (redukcja 7). Stefan trafia maga i zadaje mu 5(na kości)+3(bonus z siły) = 8 . Czyli po redukcji 1 obrażeń przechodzi lecz broń ta zadaje teraz 3 dodtkowe obrażenia za swoją właściwość i mag otrzymuje w sumie 4 obrażeń.

Master rune of Magebane
Inskrypcja 32
Efekt:
Tak jak broń z runą "Magebane" tylko omija ona premie z umagicznienia do pancerza przeciwnika ( np pancerz eteru) oraz czary redukujące obrażenia (np martwica). Oraz przy gniewie urlyka redukuje magie przeciwnika do 0 na k10/2 rund.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vranz
Warcaster



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekielna Otchłań

PostWysłany: Wto 23:36, 06 Mar 2007    Temat postu:

No oczywiście, musiałeś to zrobić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rajter
Lewa Ręka Admina



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Somewhere in the Twisting Nether

PostWysłany: Śro 0:19, 07 Mar 2007    Temat postu:

Edit: ogólnie rzecz ujmując to widzę, że Olo sobie zrobił tu taki mały kącik, który ma za zadanie tłumaczyć dopakowanie NPCtów i tłumaczyć różne dziwne fantazje na sesjach... Mi się to nie podoba. Ale niech już będzie jak musi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 10:57, 07 Mar 2007    Temat postu:

Ujmę to tak. Idę wam na rękę tworze przedmioty które są klimatyczne i nie przepakowane. A to że w drużynie jest 90% magów szczerze to mnie gówno obchodzi bo o tej runie rozmawiałem już z Gregiem jak jeszcze Gordiana prowadziłem (przed tą całą kampanią).

Dalej, ta runa bije lepiej tylko magów i to jeśli jest kiepski mag to zda mu aż +1 obrażeń więcej no po prostu masakra i nie ma co zbierać.

Jeśli mag umie się bić to takie zjawisko jak zwarcie jest rzadkie. (miecz nie daje odporności na magie)

W związku że to Ci się nie podoba zamienię tą runę na "rune of might" i zamiast magowie obrywać extra damage od swojej magi każdy będzie dostawał kokosy (SB pana niszczyciela )x2 +talenty a gwarantuje Ci że wojownik z siłą 81 ma większy SB niż wasza magia. I będzie bez wymyślania ale za to strasznie nieprzyjemnie. Ja się chciałem tylko z runą nie powtarzać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez horned dnia Śro 11:06, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vranz
Warcaster



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekielna Otchłań

PostWysłany: Śro 11:05, 07 Mar 2007    Temat postu:

Właściwie jak na to patrzę, to jest teraz ok.
Jest sposób na obronienie się przed tym, ale ci, którzy uważają niektóre ścieżki magii, za gówniane raczej zginą.. Razz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 11:12, 07 Mar 2007    Temat postu:

Aha jeszcze jedno :
MAster rune of magebane to syf bo zajmuje miejsce na całym itemie oraz nie masz dodatkowego ataku od rune of furry i jak ktoś lata z pełną płytówą lub taką zbroją jak Ty to i tak 5 redukcji jest. A na gniew urlyka jest zawsze parowanko lub unik..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rajter
Lewa Ręka Admina



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Somewhere in the Twisting Nether

PostWysłany: Śro 11:13, 07 Mar 2007    Temat postu:

Ja po prostu wiem kto dostanie tą broń i szczerze mówiąc żaden z tych wariantów mnie nie pociesza... Jeśli nie zdążę na czas z destroy magic... a pewnie nie zdążę to sieczka ze mnie czy z kogoś innego na kogo się on rzuci będzie... Runa, która omija wszystie magiczne osłony chyba nie istnieje [ bo nie istnieje bo istnieje tylko taka taka co omija WSZYSTKIE zbroje ]... A jak dla mnie to dużo lepiej dostać z mighta bo A martwica B blood armor C zbroja itd dadza mie taka redukcje że może to przeżyje. Jeśli wypali mi 3 albo więcej ataków z tamtej to gówno będzie ze mnie .... z innymi z resztą tak samo. Bo parowanka jak mówisz żaden mag nie ma....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 11:23, 07 Mar 2007    Temat postu:

1- masz na sobie zbroje której ten miecz nie ominie
2- nie posiada tej runy master bo to gówno
3- i nie myśl że wszyscy będą tutaj myśleć Tylko o zajebaniu MAHRTELLA
4- po obliczeniach doszedłem do wniosku że martwica nawet nie pomoże jak to będzie rune of might.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Sesje Strona Główna -> Magia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin